Ανακαίνιση καταστήματος: 4 συμβουλές που κανένας δεν σας έχει πει ως τώρα

Η ανακαίνιση καταστήματος λιανικής πώλησης είναι σίγουρα μια απαιτητική περίοδος για κάθε επιχειρηματία, είναι όμως απαραίτητη, αν θέλετε να βρίσκεστε στην πρώτη γραμμή της αγοράς και να κρατάτε ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού σας. Εφόσον, λοιπόν, την έχετε αποφασίσει ή αν την σκέφτεστε ακόμα, θα έρθετε σε επαφή με διάφορους ανθρώπους που θα θελήσουν να σας δώσουν διάφορες συμβουλές για την υλοποίησή της. Σίγουρα, κάποιες από αυτές θα είναι πολύ χρήσιμες και πρακτικές, θα σας βοηθήσουν να γλιτώσετε αρκετά χρήματα και γενικά θα σας προσφέρουν μια πολύ καλή ιδέα του πώς να διαχειριστείτε την όλη διαδικασία.

Αν, όμως, θέλετε κάποιες αποδεδειγμένα επιτυχημένες συμβουλές που όχι απλά θα σας βοηθήσουν αλλά θα σας βάλουν στο σωστό δρόμο, για να έχετε ένα συνολικό πλάνο προς την πιο αποδοτική κατεύθυνση, τότε απλά συνεχίστε να διαβάζετε!

Ρωτήστε τους υπαλλήλους σας

εργάτες μετράνε τοίχο

Όταν σχεδιάζεται μια ανακαίνιση καταστήματος, συνήθως γίνονται εκτεταμένες συζητήσεις μεταξύ του επιχειρηματία και της εταιρείας που θα αναλάβει την ανακαίνιση. Πολλές ιδέες μπορούν να πέσουν στο τραπέζι τότε και οπωσδήποτε κάποιες θα είναι καλές και ενδιαφέρουσες. Ωστόσο, αν δεν μιλήσετε με τους ανθρώπους που κατεξοχήν γνωρίζουν το μαγαζί από την καλή και από την ανάποδη, που το ζουν κάθε μέρα και ξέρουν τις αδυναμίες του, πώς θα καταλάβετε ποιες είναι οι πραγματικές του ανάγκες;

Ισορροπήστε τις επιθυμίες σας με τις ανάγκες σας

σκάλα σε άδειο δωμάτιο

Είναι λογικό, όταν ξεκινάτε μια ανακαίνιση καταστήματος, να θέλετε να κάνετε το καλύτερο που μπορείτε και να έχετε μεγαλόπνοα σχέδια. Όμως, πολλές φορές, ειδικά όταν κάτι αφορά τη δουλειά και τα χρήματα, πρέπει απλά να είμαστε ρεαλιστές. Αφουγκραστείτε τις ανάγκες που υπάρχουν και βάλτε ως πρώτο στόχο αυτές να λύσετε με την ανακαίνιση. Έτσι, θα αποφύγετε περιττό κόπο, έξοδα και ταλαιπωρία.

Μιλήστε με πολλές εταιρείες ανακαινίσεων

μαγαζί εστίασης

Μην πέσετε στην παγίδα να συνεργαστείτε με την πρώτη εταιρεία που θα σας κάνει μια καλή προσφορά. Ψάξτε αρκετά μέχρι να βρείτε αυτόν που γνωρίζει καλά το αντικείμενο και έχει ολοκληρώσει πολλά projects. Αξιόπιστος συνεργάτης είναι αυτός που εκτιμάει το χρόνο και τον προϋπολογισμό σας και μπορεί να σας κάνει αξιόλογες προτάσεις με βάση την πρότερη εμπειρία του. Μπορεί να δαπανήσετε αρχικά λίγη περισσότερη ενέργεια, όμως θα αποζημιωθείτε στη συνέχεια.

Αποφασίστε πώς θα διαχειριστείτε το χρονικό πλαίσιο

ομάδα από ανθρώπους σχεδιάζουν ανακαίνιση

Μια βασική απόφαση που πρέπει να πάρετε σε αρχικό στάδιο είναι το αν θα κλείσετε το κατάστημά σας όσο διαρκεί η ανακαίνιση. Μπορεί αυτό να ακούγεται τρομακτικό, όμως δίνει την ευκαιρία στο συνεργείο να ολοκληρώσει τις εργασίες πολύ γρηγορότερα σε σχέση με την τμηματική ανακαίνιση σε ένα μαγαζί που δέχεται πελάτες. Σε κάθε περίπτωση, παίζει μεγάλο ρόλο ο κλάδος, στον οποίο δραστηριοποιείστε, η περιοχή, η πελατεία και διάφορα άλλα στοιχεία, που μόνο εσείς μπορείτε να αξιολογήσετε με ακρίβεια.